herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Ełku
logo Ełk
logo BIP
Ogłoszono 2016-04-28 10:44 przez Michał Kociński
Wymagania techniczne dla dokumentów przesyłanych do Urzędu Miasta Ełku drogą elektroniczną

 
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
 
2. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej nie może przekraczać 5 MB, rozmiar załącznika nie może przekraczać 3,5MB.
 
3. Pisma wnoszone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej sporządza się w formacie danych XML na podstawie wzorów dokumentów elektronicznych umieszczonych w centralnym repozytorium lub lokalnym repozytorium.
 
4. Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism musi być zgodny z załącznikiem do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216), tj.:
  • .DOC,
  • .DOCX,
  • .GIF,
  • .JPG (.JPEG),
  • .ODS,
  • .ODT,
  • .PDF,
  • .PNG,
  • .RTF,
  • .SVG,
  • .TIF (.TIFF),
  • .TXT,
  • .XLS,
  • .XLSX,
  • .XML.
5. Dokument w wersji elektronicznej może zostać doręczony również na następujących informatycznych nośnikach danych:
  • Płyta CD
  • Płyta DVD
  • Pamięć USB
Uwaga: dokument elektroniczny doręczany na informatycznym nośniku danych jest przekazywany odbiorcy wraz z tym nośnikiem.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 
 
 

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Michał Kociński
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Kociński
Czas publikacji informacji:
2016-04-28 10:44
Wprowadzający informację:
Michał Kociński
Liczba wyświetleń informacji:
64